äntligen

Har nu packat det mesta inför tisdagen. Det har nog aldrig hänt förut att jag slipper sitta sista kvällen gråtandes med huvudet nedborrat i kudden. Jag avskyr att packa så jag är mer än nöjd med mig själv. Hoppas bara jag fått med allt, det är då inte lätt att packa ned kläder och saker i en liten yttepytteryggsäck för fyra månader?! Jag som lätt skulle kunna ta med mig hela garderoben!

Så den här sista helgen hemma har jag tillbringat ihop med mina favoritflickor. I fredags vart vi först och käkade på Jensen's och efter det dansade vi loss på Sliver. Igår lagade vi lite mat, drack vin och spelade spel hemma hos Cathrin, supermysigt. Och idag har släkten vart hos oss och firat fars dag och min-dag. Vi åt tårta och jag fick massa bra-ha-grejer, men det var nog mest för att alla var så glada över att jag åker på tisdag.. får helt enkelt se till att resa bort lite oftare om det nu innebär tårta och presenter hihiih.

 


Kommentarer
Postat av: Vicky

resa. gud så mysigt.

2012-05-27 @ 10:54:03
URL: http://vickys.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Billytilly
Dayswithjen
HanaPee
Imfancy
Jonesochgiftet
Katarinakonow
Lioa
Niotillfem
Rothbart
playitsafe (min gamla blogg)