Som fjorton igen. Ung, fräsch och desperat förälskad!

..minus både ung och fräsch då såklart.

Om ni inte har något annat för er så vore det supersnällt om ni kunde gå in amandaforzlow och rösta på mig! Skriv bara min bloggadress i kommentarsfältet. Tacktacktack!

Har vart och tagit andra hepatit B-sprutan idag så nu är det bara en kvar. Har även hunnit med en långpromenad med mamma, dansat zumba och kört ett styrkepass. Nu gäller det bara att få detta till rutin fram till jag ska åka. Vill undvika att likna en klubbad säl när kläderna väl åker av där borta på andra sidan jorden. Förmodligen kommer det bli så ändå men då har jag ju åtminstone försökt!

Första Gossip Girl-avsnittet kom igår med, så då kan ni ju antagligen gissa vad jag precis gjort. Och inte har min tonårscrush på Chuck Bass avtagit det minsta. Men en sådan får man väl ha trots att man är närmre trettio än tio hoppas jag? Han är ju bara för läcker!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Billytilly
Dayswithjen
HanaPee
Imfancy
Jonesochgiftet
Katarinakonow
Lioa
Niotillfem
Rothbart
playitsafe (min gamla blogg)