Gravitation is not responsible for people falling in love - Albert Einstein

Sitter på bussen mot Jönköping där det väntas mat och utgång med flickorna minus sjuke Olivia. Har haft en alldeles underbar sista vecka hos Krille nu innan jag åker på tisdag. Tungt att säga hejdå och veta att man inte kommer att ses förrän i mars nästa gång. Men får helt enkelt försöka tänka på allt roligt som väntar istället!

Vi har hunnit med både det ena och det andra. Jag utklassade honom totalt på bowling förra fredagen efter vi vart och sett In time på bio som förövrigt var kanonbra. Vi firade hans pappa som fyllde femtio på lördagen och sen var vi en runda på hotellet med Andreas. Vi har dessutom tittat på väldigt många filmer och ätit alldeles för mycket popcorn.

Jag sprang en runda runt Öje i tisdags och fick sedan veta att de sett en varg på fotbollsplanen (sprang förbi den) där samma dag. Jag som så gärna ha velat se en varg eller en björn ute i det vilda?! Något de andra bara skakar på huvudet åt... Och igår hade de visst sett en till varg i Malung och hittat rester av en älg bakom en fabrik. Men jag formulerade dock om mina önskningar igår när jag och Krille skulle gå hem från hans bror (som bär kniv när han går med hundarna) när det var becksvart..: jag vill se vargen i dagsljus och på behörigt avstånd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Billytilly
Dayswithjen
HanaPee
Imfancy
Jonesochgiftet
Katarinakonow
Lioa
Niotillfem
Rothbart
playitsafe (min gamla blogg)