I'd rather regret the things I've done than regret the things I haven't done

Haft en supermysig helg med Krille. Lagat mat, shoppat och gosat såklart. Igår var vi i Jönköping på bion Friends with benefits, haha älskade den! Och Mila Kunis är ju dösnygg.

Men nu har han åkt hem så sitter här och försöker hitta en lämplig mobil. Eftersom jag är alldeles för snål för att lägga pengar på en telefon i femtusen-klassen så står det nog mellan Xperia Ray och HTC wildfire s. Någon som vet hur dom är? Gillade ju inte alls xperia mini men ray verkar faktiskt helt okej eller?

Köpte ju mig ett par nya löpaskor förra helgen så tänkte ta med dom på en promenad efter jag städat upp lite här.
Och nu är det bara lite mer än en och halv månad kvar tills vi befinner oss i Australien, mhm läääängtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Billytilly
Dayswithjen
HanaPee
Imfancy
Jonesochgiftet
Katarinakonow
Lioa
Niotillfem
Rothbart
playitsafe (min gamla blogg)