It's frustrating when you know all the answers, but nobody bothers to ask you the questions

Blir det inte lite väl mörkt fort nu? Ett par ljusa timmar till om dagen hade inte skadat. Redo att krypa till sängs redan halv åtta känns inte särskilt kul! Skulle nog i och för sig behöva den sömnen med tanke på att klockan ringer vid fem varje morgon. Men borde kanske istället försöka se till att komma i säng omkring nio, halv tio och inte elva, halv tolv. Har bara mig själv att skylla för att jag är så satans trött jämt och ständigt. Men nu ska jag sluta gnälla och istället vara glad! Mobilen är ju skickad så bör få den imorgon eller på torsdag. Kan inte förneka att jag är uppspelt även att det tar mig emot..

Notera att jag skrev jag borde lägga mig nio, halv tio. Inte att jag ska...

Kap Verde 2011







Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallådär du är en av de 10 finalisterna! Dags att samla röster!

Kram på dig

2011-09-28 @ 19:50:22
URL: http://amandaforzlow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Billytilly
Dayswithjen
HanaPee
Imfancy
Jonesochgiftet
Katarinakonow
Lioa
Niotillfem
Rothbart
playitsafe (min gamla blogg)