In dreams, we enter a world that's entirely our own

Ligger i soffan och tycker lite synd om mig själv. Det var ju inte alls längesedan jag var sjuk sist och nu har det brutit ut igen. Typiskt! Lagom till jag kommit igång ordentligt med träningen. Men det är väl inte mycket att göra åt, jag får väl helt enkelt göra det bästa av sitationen.. Glass och film, come to mama!

I fredags var vi på Centrum i Jönköping och dansade loss, varför har jag inte vart där tidigare? Skitkul hade vi i alla fall så det får vi göra om. I lördags var vi först i Värnamo och jag fick äntligen köpa de där superfina fuskpälsväntarna, åh. På kvällen sen var det taco och aftereight-dränkta persikohalvor på menyn, gott!
Och JUST JA! Jag har köpt mig en magväska och en flightbag som jag kan ha ryggsäcken i. Skönt, nu kan två saker till på innan-Australien-listan strykas!

Så här tjusig med hatt och grejer var jag i lördags..


..men idag är jag mindre fager, nerbäddad i soffan och helt slutkörd!

Kommentarer
Postat av: ps.i love you,

nu är jag här, inga sorger inga tårar. jag har hittat hit.

2011-10-21 @ 11:17:21
Postat av: mathilda

hahah underbart!

2011-10-25 @ 18:10:04
URL: http://mathildalidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Billytilly
Dayswithjen
HanaPee
Imfancy
Jonesochgiftet
Katarinakonow
Lioa
Niotillfem
Rothbart
playitsafe (min gamla blogg)