An unwatched pot boils immediately

Hunnit med både det ena och det andra idag. Städat, tränat och beställt ny mobil. Det blev experian så får hoppas att den duger! Tydligen har den 8.1 mp kamera och grejer, fränt!! Egentligen behöver jag ju bara kunna smsa och ringa så den är förmodligen på tok för hightech för mig. Men äh, nu kanske jag också kan få vara lite ball? Om inte annat så lär jag ju ha en tillfällig kamera tills min system är lagad.

Imorgon åker jag och morfar till Landvetter och hämtar upp mamma och mormor, åh jag älskar att åka bil. Eller åtminstone så länge musik, en bra bok och mat gör mig sällskap. En bra lyssnare som aktivt orkar delta i mitt pladder om drömmar och planer, går alldeles utmärkt för den delen också. Kanske skulle jag anställa någon som bollplank? Definitivt ett heltidsjobb!

Tog några bilder från Cathrin, vin och spelkväll med flickorna i somras.












Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan vara ditt bollplank stjärnan!

2011-09-27 @ 00:34:28
URL: http://johnanna.tumblr.com
Postat av: Bella

tack så mycket :) jo tack allt är bra med mig med :) händer idag då? kram bella :)

2011-09-27 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Billytilly
Dayswithjen
HanaPee
Imfancy
Jonesochgiftet
Katarinakonow
Lioa
Niotillfem
Rothbart
playitsafe (min gamla blogg)